Termeni È™i condiÈ›ii – acord de utilizare a website-ului INFORMS
Ultima actualizare: Decembrie 2022
Capitolul I. Dispoziții generale
POLITICA DE CONFIDENÈšIALITATE
Data publicării: 15.12.2022
Versiunea: [1]
În cele ce urmează vă explicăm modul È™i condiÈ›iile în care societatea S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L. (denumită în cele ce urmează „Noi”, „Societatea” sau orice formulă echivalentă) prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal È™i în care asigură protecÈ›ia acestora, conform legislaÈ›iei aplicabile în materie, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecÈ›ia persoanelor fizice în ceea ce priveÈ™te prelucrarea datelor cu caracter personal È™i privind libera circulaÈ›ie a acestor date È™i de abrogare a Directivei 95/46 / CE (GDPR).
Am creat È™i dezvoltat Website-ul INFORMS ca o interfață de prezentare a serviciilor prestate (denumită în cele ce urmează „Website”, „Website-ul” sau „INFORMS”) cuprinzând diverse instrumente de lucru în formatul programelor Microsoft Excel® sau Adobe Acrobat PDF®, destinate utilizării de către instituÈ›iile publice sau societățile private din România („InstituÈ›ia”, „InstituÈ›iile”, „Societăți”, „Societățile”, „dvs.”, „utilizatorul”, „utilizatorii” sau orice formulă echivalentă), precum È™i module destinate interacÈ›iunii dintre InstituÈ›ii È™i beneficiarii serviciilor publice sau private oferite de InstituÈ›ii.
În afara afișării serviciilor prin intermediul Website-ului, Societatea nu prestează alte tipuri de servicii prin intermediul acestuia, în mod particular.
Dacă doriți să luați legătura cu noi, ne puteți transmite un email la adresa office@informs.ro sau ne puteți scrie la adresa sediului social.
InformaÈ›iile prezentate se aplică în legătură cu prelucrările de date realizate de S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L.. Acest document este relevant pentru dumneavoastră indiferent de poziÈ›ia în care vă aflaÈ›i: client, partener – persoană fizică, reprezentant al unui partener – persoană juridică, solicitant al unei oferte sau persoană care ne contactează în alte scopuri (e.g., în legătură cu cereri sau reclamaÈ›ii), vizitator al sediului noastru ori punctului nostru de lucru, intern, vizitator al site-ului nostru, etc.).
I. Relația noastră cu utilizatorii Website-ului și datele personale prelucrate
-
Prin intermediul Website-ului colectăm, stocăm È™i utilizăm diverse date cu caracter personal (denumite È™i „date personale” sau „DCP”), aceste operaÈ›iuni fiind denumite in mod colectiv „prelucrări” sau „operaÈ›iuni de prelucrare”.
-
Datele personale includ orice informaÈ›ii privind o persoana fizică identificată sau identificabilă (denumită în continuare „Persoană Vizată”).
-
OperaÈ›iunile de prelucrare le realizăm, în cea mai mare parte, în numele È™i pe seama InstituÈ›iilor, Societăților È™i la instrucÈ›iunile acestora, în calitate de persoana împuternicită să prelucreze date cu caracter personal („Împuternicit”). Astfel, InstituÈ›iile È™i Societățile sunt cele care direcÈ›ionează prelucrarea datelor în nume propriu È™i pentru scopurile determinate de aceÈ™tia.
-
De asemenea, prelucrăm date personale în nume propriu, pentru scopuri proprii descrise mai jos, în calitate de operator de date cu caracter personal independent („Operator”).
-
Pentru reglementarea acestor prelucrări È™i prezentarea lor în mod transparent către Persoanele Vizate, am adoptat aceasta Politica de confidenÈ›ialitate („Politica”), precum È™i Acordul de prelucrare datelor cu caracter personal, pe care va încurajăm sa le citiÈ›i cu atenÈ›ie. Vă punem în vedere că ea nu aduce atingere sau înlătură orice drepturi pe care vi le acordă în mod imperativ legislaÈ›ia aplicabilă.
II. Prelucrările în calitate de împuternicit
II.1. Categoriile de date personale prelucrate de Societate și contextul prelucrării
​
6. În funcÈ›ie de tipul de documente acordată InstituÈ›iei, S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L. va încheia un contract de prestări servicii agreate împreună cu InstituÈ›ia, Societatea.
7. Mai jos sunt menționate categoriile de date personale pe care Instituția, Societatea le introduce sau le face accesibile prin intermediul utilizării Website-ului, pentru a beneficia de funcționalitățile acestuia:
-
În cazul persoanelor fizice: nume, prenume, adresa de domiciliu, numărul de telefon, adresa de e-mail, funcÈ›ie;
-
În cazul persoanelor juridice: datele de identificare ale reprezentantului persoanei juridice, nume, prenume, adresa societății, numărul de telefon, adresa de e-mail, funcÈ›ie.
8. Datele pot fi accesibile È™i unor terÈ›e părÈ›i selectaÈ›i de InstituÈ›ie, Societate. De asemenea, datele mai pot fi accesate în mod incidental, în cazul unor activități de mentenanță tehnică a Website-ului realizate de către S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L.
II.2. Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal
​
9. Pentru realizarea prelucrărilor în calitate de Împuternicit, S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L. îÈ™i asumă angajamentul de prelucrare a datelor personale pe care îl regăsiÈ›i la secÈ›iunea „Acord prelucrare date personale”.
10. Prin complearea formularului „Contactează-ne” È™i utilizarea Website-ului, utilizatorii devin parte a Acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal care reglementează prelucrările societății noastre în calitate de Împuternicit.
III. Prelucrările în calitate de Operator
III.1. Conținutul acestei secțiuni
​
11. În această secÈ›iune sunt menÈ›ionate informaÈ›ii cu privire la aspecte importante ale prelucrărilor de date personale, efectuate de S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L. în calitate de Operator.
12. Aceste informații includ:
a. Contextul general al prelucrărilor, ce tip de date personale sau alte informații prelucrăm, precum și scopurile pentru care sunt realizate aceste prelucrări;
b. Către cine dezvăluim aceste date, dacă este cazul;
c. Transferul internațional de date cu caracter personal, dacă este cazul;
d. Procesele decizionale automate privind datele cu caracter personal, dacă există;
e. Ce tip de măsuri de securitate aplicăm pentru protecția acestor date;
f. Care sunt drepturile pe care le aveÈ›i în legătură cu aceste date È™i modalitatea de exercitare a acestora;
g. Alte informaÈ›ii obligatorii potrivit REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecÈ›ia persoanelor fizice în ceea ce priveÈ™te prelucrarea datelor cu caracter personal È™i privind libera circulaÈ›ie a acestor date È™i de abrogare a Directivei 95/46/CE (”GDPR”).
III.2. Contextul prelucrărilor în calitate de Operator
​
13. Pentru a putea beneficia de serviciile asigurate prin Modulul InstituÈ›ii, este necesar ca InstituÈ›ia, Societatea să încheie un contract, acceptând astfel termenii È™i condiÈ›iile de utilizare prezentate la secÈ›iunile „Termeni È™i condiÈ›ii”, „Politica de confidenÈ›ialitate” È™i „Acord prelucrare date personale”, precum È™i conform clauzelor specifice din contractul încheiat între S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L. È™i InstituÈ›ia, Societatea, după caz.
14. Pentru încheierea contractului, vom solicita următoarele date personale pe care le prelucrăm în calitate de Operator pentru următoarele scopuri:
Date personale
1. Nume, prenume, funcție/calitate, număr de telefon;
Scopurile prelucrării: în vederea încheierii contractului de prestări servicii È™i de oferi accesul Utilizatorului la documentele personalizate în funcÈ›ie de solicitările È™i înÈ›elegerile stabilite în prealabil.
2. E-mail.
Scopurile prelucrării: adresa de e-mail este utilizată pentru realizarea corespondenței la distanță prin utilizarea mijloacelor electronice și pentru transmiterea de mesaje de marketing cu privire la Website și serviciile oferite de S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L.
​
III.3. Durata stocării
15. Datele rămân stocate electronic sau fizic pe perioada valabilității contractului de prestări servicii si pentru o perioadă de 3 ani ulterior desființării acestuia, pentru scopuri de probă în instanță, cu excepÈ›ia situaÈ›iei când legislaÈ›ia impune un termen mai mare (ex: termen de arhivare impus de legislaÈ›ia contabilă).
​
III.4. Dezabonarea de la e-mail marketing
​
16. Cu privire la datele personale folosite in scop de marketing, InstituÈ›ia, Societatea poate la orice moment să ne solicite È™tergerea acestora si încetarea prelucrării, contactând Societatea in acest sens.
17. De asemenea, InstituÈ›ia, Societatea se va putea dezabona - oricând È™i în mod gratuit - accesând link-ul de dezabonare situat în partea de jos a fiecărui asemenea e-mail de marketing, cât È™i pe Website-ul Societății. În cel mult 48 de ore, Societatea va elimina adresa de e-mail a InstituÈ›iei din lista de e-mail marketing pentru newsletter – funcÈ›ionalitate în curs de implementare.
III.5. Temeiul legal al prelucrării
​
18. Art. 6, lit. a) – consimțământul persoanei vizate. În ceea ce priveÈ™te prelucrarea datelor personale în scopuri de marketing, consimțământul este solicitat de la chiar crearea contului de Utilizator. Este posibilă oricând retragerea acordului dat pentru activități de marketing direct.
19. Art. 6, litera b) din GDPR - prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract. In particular, este vorba de a oferi accesul la Modulul InstituÈ›ii si de a comunica in legătură cu utilizarea acestui serviciu.
20. Art. 6, litera f) din GDPR - prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmărite de operator. In mod particular este vorba de transmiterea mesaje de marketing privind operatorul, atunci când transmiterea nu se întemeiază pe consimțământul persoanei vizate, ci pe relaÈ›ia contractuală pre-existentă dintre persoana vizată È™i operator.
III.6. Către cine putem transmite datele personale pe care le prelucrăm în calitate de Operator
​
21. Angajații, colaboratorii, consultanții S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L. sau alte persoane autorizate, care au nevoie să cunoască aceste informații. Fiecare asemenea persoană este supusă unei obligații legale sau contractuale de confidențialitate.
22. Partenerii S.C. MILBAC MANAGEMENT S.R.L.
În această categorie pot intra persoane precum: prestatori de servicii online, furnizori de software, furnizori de servicii de webhosting, prestatori de advertising online. Partenerii noÈ™tri nu au acces la date în clar È™i implementează măsurile de securitate necesare pentru protecÈ›ia datelor personale È™i prelucrează aceste date exclusiv pentru scopurile menÈ›ionate în aceasta Politică de confidenÈ›ialitate.
III.7. Transfer internațional de date personale către alte persoane
​
Noi nu intenÈ›ionăm să transferăm datele personale în afara Uniunii Europene.
​
III.8. Inexistența unui proces decizional automatizat
​
Nu va exista o decizie bazată exclusiv pe prelucrarea automată a datelor cu caracter personal, cum ar fi profiling-ul.
​
III.9. Cum vă protejăm datele
​
Utilizăm o gamă largă de măsuri È™i tehnologii de securitate pentru a proteja datele cu caracter personal de accesul, utilizarea, divulgarea, modificarea sau distrugerea neautorizată, în conformitate cu legile aplicabile privind confidenÈ›ialitatea È™i protecÈ›ia datelor si a standardelor industriei.
Transmisia datelor cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generaÈ›ie È™i vor fi stocate pe servere securizate, asigurând în acelaÈ™i timp redundanÈ›a datelor.
III.10. Care sunt drepturile dvs. și cum le puteți exercita
​
23. Ne angajăm să vă respectăm drepturile cu privire la datele personale și informațiile pe care ni le furnizați.
24. Pe scurt, aveți următoarele drepturi:
Dreptul la opoziție al Persoanei Vizate
Persoana Vizată are dreptul să solicite încetarea oricărei prelucrări de DCP întemeiate pe interesul legitim sau pe interesul public, în anumite situaÈ›ii (de exemplu: în cazul comunicărilor de marketing, dreptul la opoziÈ›ie poate fi exercitat oricând si necondiÈ›ionat). TotuÈ™i, nu întotdeauna o solicitare întemeiată pe dreptul de a obiecta la prelucrare va fi satisfăcută de Operator, dacă Operatorul are motive legitime È™i imperioase care justifică prelucrarea È™i care prevalează asupra intereselor, drepturilor È™i libertăților persoanei vizate sau în cazul în care scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanță.
25. Alte drepturi ale Persoanei Vizate:
Dreptul de acces. Persoanele vizate au dreptul la orice moment sa aibă acces la DCP pe care Operatorul le prelucrează. În virtutea acestui drept, persoanele vizate au dreptul sa obÈ›ină informaÈ›ii cu privire la aspecte precum: natura, prelucrarea È™i dezvăluirea acestor DCP către terÈ›i.
Dreptul la rectificare. La cererea persoanelor vizate, Operatorul va rectifica orice eroare sau inexactitate privind DCP.
“Dreptul de a fi uitat”. Persoanele vizate au dreptul sa solicite la orice moment È™tergerea DCP pe care Operatorul sau partenerii săi le prelucrează pentru anumite motive (de exemplu: daca scopul prelucrării DCP a fost îndeplinit). TotuÈ™i, nu întotdeauna o solicitare întemeiată pe dreptul de a fi uitat va fi satisfăcută de Operator, de exemplu: daca DCP sunt necesare pentru apărarea unui drept in justiÈ›ie al Operatorului.
Dreptul de a restricÈ›iona prelucrarea. în anumite condiÈ›ii prevăzute de lege, Persoana Vizata are dreptul sa restricÈ›ioneze prelucrarea DCP (de exemplu: in situaÈ›ia in care exactitatea sau corectitudinea DCP este contestata de Persoana Vizata). In asemenea situaÈ›ii, prelucrarea nu va mai putea fi efectuată decât cu consimțământul Persoanei Vizate, cu anumite excepÈ›ii (de exemplu: stocarea).
Dreptul la portabilitatea DCP. În condiÈ›iile prevăzute de Lege, Persoana Vizata are dreptul sa solicite ca DCP care o privesc si pe care le-a furnizat sa fie transmise intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat; DCP astfel furnizate pot fi transmise către alt Operator, la solicitarea persoanei vizate.
Dreptul de a retrage consimțământul. Atunci când DCP sunt prelucrate pe baza consimțământului Persoanei Vizate, se poate retrage acest consimțământ la orice moment. Aceasta nu va afecta prelucrările efectuate in trecut, dar poate împiedica prelucrarea în viitor. În principiu, DCP de mai sus nu sunt prelucrate în temeiul consimțământului persoanei vizate, dar este posibil ca pe viitor aceasta să se întâmple, caz in care dreptul de retragere a consimțământului devine aplicabil.
Dreptul de a se adresa autorității de supraveghere. Pentru prelucrările care intră în competenÈ›a autorităților române, Persoana Vizată poate adresa o plângere către Autoritatea NaÈ›ională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (http://www.dataprotection.ro).
26. În vederea exercitării oricărui drept din cele menÈ›ionate mai sus, precum si pentru a pune orice întrebare cu privire aceasta Politica de confidenÈ›ialitate, Societatea poate fi contactata, folosind datele de contact de mai sus.
III.11. Alte informații
​
27. Ce se întâmplă dacă se refuză furnizarea datelor personale
Refuzul de a furniza informațiile necesare pentru crearea contului de utilizator va face imposibila utilizarea Modulului Instituții.
28. Modificări ale Politicii de confidențialitate
Din timp in timp, este posibil ca Societatea sa modifice aceasta Politica de confidențialitate pentru a reflecta schimbările legislative sau modificările politicilor interne, ale website-ului sau ale tehnologiei pe care o folosește. Prin urmare, va rugam sa verificați versiunea/data Politicii de confidențialitate aplicabile si eventualele amendamente survenite.
29. Documente coroborate
Aceasta Politica de confidenÈ›ialitate, împreună cu Politica de module cookies È™i Termenii de utilizare a website-ului, se vor concretiza într-un contract de servicii personalizat în funcÈ›ie de serviciile prestate È™i domeniul de activitate specific. Acest contract reglementează utilizarea Contribuabili, de aceea Societatea încurajează citirea documentelor de mai sus cu atenÈ›ie, coroborandu-le.
30. Linkuri către alte website-uri
Acest website poate conÈ›ine linkuri către alte website-uri terÈ›e (care la rândul lor pot colecta È™i prelucra date personale). Societatea nu îÈ™i asumă È™i nu poate fi È›inută responsabilă pentru practicile sau politicile acestor website-uri.